Gloria Jean’s Coffees Türkiye mağaza sayısını artırıyor
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 20.07.2019 10:08:29

Gloria Jean’s Coffees Türkiye mağaza sayısını artırıyor

1999 yılında Türkiye’ye giren ilk gurme kahve markası Gloria Jean’s Coffees, dünyanın en kaliteli kahve çekirdeklerini misafirlerine sunuyor. 2012 yılında Grup DNC olarak isim haklarını satın alarak Türkiye’deki faaliyetlerine başlayan markayı, Gloria Jean’s Coffees Türkiye Ceo’su Mehmet Dinçerler’den dinledik.

1979 yılında Amerika Chicago’da kurulan Gloria Jean’s Coffees, 2005 yılında Avustralyalı grup tarafından kahve zincirinin dünyada daha fazla yaygınlaşması amacıyla satın alındı. Türkiye’nin en büyük kahve zincirlerinden biri olan marka, Türkiye’de geride bıraktığı 7 yıl içinde 29 ilde 73 lokasyonda 850 çalışan sayısına ulaştı. Sayının yeni zincir mağazalarla artmaya devam edeceğini dile getiren Mehmet Dinçerler, “Grup DNC olarak, Avustralyalı kahve zincirini sıfır mağazayla alıp konseptini yeni baştan yarattık” diyor.

Dinçerler, Haliç Üniversitesi Endüstriyel Tasarım bölümünden mezun olduktan sonra çalışma hayatına, 17 yaşında aile şirketi Hacı Sayid’de başlıyor. Ticari hayatına ise 23 yaşında atılan başarılı isim, kendi şirketini kuruyor. Başarılı isim 24 yaşında, Gloria Jeans Coffees Türkiye isim haklarını 2012 yılında alarak markanın CEO pozisyonunda göreve başlıyor. 7 yıldır ise DNC Grup bünyesinde yönetici olarak çalışma hayatına devam ediyor.

“Ürünlerin mevsime uygun olmasına önem veriyoruz”

Gloria Jean’s Coffees Türkiye, take-away (al-götür) konseptinde hizmet veriyor. Misafirlerin kendilerini rahat bir ortamda hissetmeleri adına konforlu bir alan sunan marka, rahat oturma ve çalışma alanları oluşturmaya özen gösteriyor. İçecek ve yiyeceklerinin tüm dünyadaki mağazalarda standart olduğuna ve değişmediğine dikkat çeken Mehmet Dinçerler, “Mevsimsel olarak her üç ayda bir misafirlerimizin beğenisine sunduğumuz yeni ürünlerimiz oluyor. Bu ürünlerin bir kısmını bizim bünyemizde Ar-Ge departmanımız geliştiriyor. Diğer

yandan yeni çıkardığımız ürünlerin mevsime uygun olmasına önem veriyoruz. Aynı zamanda Avustralya genel merkezimizden globalde çıkan yeni/mevsimsel ürünlerimiz de olabiliyor” açıklamalarında bulunuyor.

“Kahvelerimiz arasında en çok tüketilen filtre kahve”

Gloria Jean’s Coffees Türkiye, 2019 yaz sezonuna özel olarak içerisinde şeftali ve mango püresi bulunan “Peachy Melon” isimli soğuk lezzeti misafirlerinin beğenisine sundu ve çok tutuldu. Sonbahar ve kış sezonu için kahvenin tarçınla birleştiği lezzetler çıkarmayı planladıklarının müjdesini veren başarılı girişimci, “Geçtiğimiz kış sezonunda Salted Caramel Popcorn isimli karamel ve patlamış mısır aromalı kahvemizi misafirlerimizin beğenisine sunmuştuk. Önümüzdeki kış sezonunda yine çıkarmayı planlıyoruz. Öte yandan Gloria Jean’s Coffees’in küreseldeki stratejisi, dünyanın en iyi bölgelerinden en iyi hasadı misafirlerine sunmak. Kahvelerimiz arasında en çok tüketilen filtre kahve ve arkasından latte geliyor. Yiyecek grubumuzda ise makaron, mozaik pasta ve cheesecake çeşitlerimiz çok seviliyor” ifadelerini kullanıyor.

“90 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz”

Gloria Jean’s Coffees Türkiye, yakın zamanda açılacak olan Karaköy, Lens İstanbul, Tuzla Port, Antalya Kemer, Dalaman Havalimanı, Fethiye, Mersin, Eskişehir mağazalarına odaklanan marka, 2019 yılında cirosunu 2018’e göre yaklaşık %20-25 arasında artırdı. Bu yıl daha önce şube açmadığı beş şehirde hizmet vermek istediğini belirten Mehmet Dinçerler son olarak, “2020’ye doğru giderken bu ivmenin aynı şekilde devam etmesini ve 90 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz” diyor.

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.