RATIONAL, Tahıl Evi’nin geniş ürün yelpazesine lezzet katıyor
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 13.05.2019 10:25:44

RATIONAL, Tahıl Evi’nin geniş ürün yelpazesine lezzet katıyor

Tahıl Evi, 2019 yılında İzmir, Konak’ta hayata geçiriliyor. Geleneksel ürünleri modern bir şıklıkla sunan fırın, açıldığı günden bu yana, İzmir’in en sevilen buluşma noktalarından. Tahıl Evi Kurucusu Arda Gözütok, “Bir aile geleneği olan fırıncılığı ağabeyim İlker Gözütok ile yaşatmak istedik” diyor.

Tahıl Evi’nin hikâyesi 1979 yılına dayanıyor. Arda Gözütok Tahıl Evi’nin kuruluşundan şöyle söz ediyor: “Hikayemiz 1979 yılında, babamız Alaettin Bey’in fırıncılığa adım atmasıyla başlıyor. Kendisi o yıllarda unlu mamul alım satımıyla başladığı ticari faaliyetlerini, yıllar içerisinde farklı sektörlere taşıyor. Biz de iki kardeş olarak, yeni bir marka yaratma düşüncesiyle çıktığımız yolculuğumuzda ilk aklımıza gelen, babamızdan yadigar kalan unlu mamuller oldu. Bu sektör, hem gelişmeye hem de yenilikleri içinde barındırmaya müsait.” Gözütok; Boyner, D&R ve Altınyıldız Classics markalarında yaklaşık 15 yıl yöneticilik yapıyor. Başarılı işletmeci, “Ağırlığı perakende sektöründe geçen çalışma hayatımın bana en büyük getirisi; operasyonel beceriler, zaman & risk yönetimi, ekip liderliği ile müşteri ilişkileri yönetimini kavrama şansı kazandırması oldu” ifadelerine yer veriyor.

“Zengin içerikli yeme içme markasıyız” 

Tahıl Evi, satın almadan imalâta kadar her bir süreci büyük bir titizlikle yürütüyor. Unlu mamullerde, başta İzmir gevreği ve boyozu, simit çeşitleri olmak üzere; açma, poğaça, börek, tatlı ve tuzlu kuru pasta dahil geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Kahvaltı ise Tahıl Evi’nin en popüler servis içeriklerinden biri. Gözütok, “Gevreğiyle, boyozuyla gerçek bir İzmirli” olarak konumlandırdıkları Tahıl Evi’nin unlu mamuller dışındaki lezzet seçeneklerinden şöyle bahsediyor: “Öğle yemekleri için haftanın her günü ev yapımı çorba servisimiz var. Ev yapımı köftesi ve özel burger ekmeğinden hazırladığımız hamburger çeşitlerimiz, Tahıl Evi’ne özel soslar da en çok ilgi gören ürünlerimiz arasında. Mantı, makarna, pizza ve hamburger çeşitlerimizle de sadece unlu mamuller değil, zengin içerikte bir yeme içme markasıyız. Öte yandan latte, mocha, espresso ve frappe de dahil olmak üzere bir kahve tutkununun aradığı tüm seçenekleri servis edebiliyoruz” diyor.

“RATIONAL bizim pişirme ünitesi tek tercihimiz” 

Tahıl Evi, ‘Lezzet Sevgiyle Mayalanırsa’ ve ‘Gevreğiyle Boyozuyla Gerçek İzmirli’ sloganıyla yola çıkıyor. Ürün tedarikinde ise en taze, dayanıklı ürünler seçilip, maliyeti uygun firmalar ile birlikte çalışmaya özen gösteriliyor. RATIONAL ile İBATECH Fuarı’nda tanıştıklarını ifade eden Gözütok, “Yaptığımız demo çalışmaları ile RATIONAL hakkında detaylı bilgi ve kullanım şekillerini öğrenme şansımız oldu. Bu noktada, bizim girmek istediğimiz inovatif marka yapısına uygunluğu ile RATIONAL pişirme ünitesi tek tercihimiz oldu” açıklamalarında bulunuyor. 

“RATIONAL ile ürünlerimizi iyi lezzette ve ekonomik enerji tüketimi ile pişiriyoruz” 

Büyüme hedeflerinden de söz eden Arda Gözütok, ilerde hayata geçirecekleri yeni şubelerinde de aynı konseptte ilerleyeceklerini belirtiyor. “Bu hedefte RATIONAL de bizim gelişim noktalarımızdan biri olacak” diyerek sözlerine şöyle devam ediyor: “RATIONAL’in bize en büyük artısı; ürünleri farklı pişirme süreleri içerisinde, dışarıdan müdahaleye gerek duyulmadan, en iyi lezzet ve ekonomik enerji tüketimi ile pişirmesi ve servise hazır hale getirmesi oldu. Mayalı grubun yanı sıra; pizza hatta hamburgeri bile RATIONAL ile pişirebiliyoruz.” 

“Marka çeşitliliği hizmet kalitesini yükseltiyor” 

Patisserie dünyasındaki gelişmelere de değinen deneyimli işletmeci sözlerini şöyle noktalıyor: “Marka çeşitliliği ve tüketicilerin bilinç-seçicilik düzeyinin gelişmiş olması rekabeti artırıyor, hizmet kalitesini de yükseltiyor. Biz de bu rekabet ortamının gereklerini en iyi şekilde yerine getirmeye gayret ediyoruz.” 

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.