Osmanlı Kahvecisi Ulusal Marka ve Franchise Direktörü Ali Soytürk: “Kerzz Pos franchise şubelerimizin merkezi yönetimini sağlıyor”
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 10.04.2019 09:53:44

Osmanlı Kahvecisi Ulusal Marka ve Franchise Direktörü Ali Soytürk: “Kerzz Pos franchise şubelerimizin merkezi yönetimini sağlıyor”

Osmanlı Kahvecisi, kurulduğu günden bu yana, müşterilerine en yüksek kalite standartlarında ürün ve hizmetler sunmayı ilke ediniyor. Markanın Genel Müdürü ve Ulusal Marka ve Franchise Direktörü Ali Soytürk, “Misafirlerimize benzersiz bir marka deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz” diyor.

2011 yılında kurulan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, Türkiye’nin en büyük yerli kahve zincirlerinden. Marka her yaştan ve kitleden insana lezzetli kahve içimi eşliğinde keyifli ve kaliteli bir ortamda sosyalleşme imkânı tanıyor. Bugün ülke genelinde 187 şubesinde aylık ortalama 3 milyon misafir ağırlayan Osmanlı Kahvecisi; güçlü kurumsal yapısı, alanında uzman ekibi ve gıda sektöründeki geniş bilgi birikimiyle öne çıkıyor.Ankara Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Ali Soytürk, 17 yıl Bilkent Holding ve Tepe Grubu’nda Finans Müdürü Koordinasyon Kurulu ve Mali İdari İşler birimlerinde Yönetici pozisyonunda çalışıyor. Daha sonra Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi markasını da bünyesinde barındıran Göksu Global A.Ş’de göreve başlayan başarılı yönetici, 6 yıldan bu yana Osmanlı Kahvecisi’nde, Genel Müdür ve Ulusal Marka ve Franchise Direktörü pozisyonunda çalışmaya devam ediyor.



“Osmanlı Kahvecisi cazip bir yatırım alternatifi olarak öne çıkıyor”
“Efe kahvesi, çikolaşk, fincan kek ve baklavalı milkshake gibi özgün lezzetlerimizle, misafirlerimize benzersiz bir marka deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz” diyen Soytürk sözlerini şöyle sürdürüyor: “Gücümüzü ve tecrübemizi 2017 ve 2018 yıllarında Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından 5 farklı ürünümüze, toplamda 7 adet ‘Üstün Lezzet Ödülü’ alarak taçlandırdık. Franchise adayları için kazançlı ve prestijli bir işbirliği fırsatı sunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi; yüksek kâr getirisi, eğitim, operasyon ve pazarlama desteğiyle 2019’da da cazip bir yatırım alternatifi olarak öne çıkıyor.”



“2013 yılından bu yana da Kerzz Pos’u aktif olarak kullanıyoruz”
Osmanlı Kahvecisi, yakın dönemde Türkiye’nin her il ve ilçesinde şube açmayı hedefliyor. Yurt dışında da yeni lokasyonlarda şubeleşme çalışmalarını sürdürmeye devam eden marka, şubelerini tek bir nokta üzerinde yönetmek için Kerzz Pos kullanıyor. Ali Soytürk, Kerzz Pos ile tanışmalarını şöyle anlatıyor: “İşletmemizin kuruluşundan franchise vermeye başladığı döneme kadar, şubelerimizi tek bir nokta üzerinden yönetmek için çözüm arayışındaydık. 2013 yılından bu yana da Kerzz Pos’u aktif olarak kullanıyoruz.”

“Tüm markalarımızda Kerzz Pos’u kullanıyoruz”
Soytürk Kerzz Pos’un kendilerine sağladığı kolaylıklardan söz ederek, “Kerzz Pos franchise şubelerimizin merkezi yönetimini sağlıyor. Markamıza birçok katkı sağlıyor. Şubelerimizi kolay bir şekilde yönetip verileri hızlıca raporlayabiliyoruz. Tüm markalarımızda, Kerzz Pos’u kullanıyoruz. Mobil olduğumuz durumlarda şubelerimizle ilgili ihtiyaç duyduğumuz tüm verilere anında ulaşabiliyoruz. Yurt dışı süreçlerimize sistemi uyarlayarak yolumuza Kerzz Pos ile devam etmeyi planlıyoruz” açıklamalarında bulunuyor.

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.