Food in Life - Yiyecek, İçecek, Mekan ve Gastronomi Kültürü Portalı -
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 11.01.2018 10:05:38

En lezzetli duygu: Keskinoğlu

55. yılına logosunu yenileyerek giren Keskinoğlu, konumlandırmasını en lezzetli duygu olarak değiştirdi.

2017 itibarıyla üst yönetim kadrosuna profesyonelleri dahil ederek kurumsallaşma çalışmalarıı hızlandıran Keskinoğlu, 55. yılına girerken değişimin, yenilenmenin, gücüne inanarak konumlandırmasını en lezzettli duygu olarak değiştirdi ve şirket logosunda da modernleşmeye gitti. Logo ambleminde ise kalpten doğan bir horoz figürü kullanan Keskinoğlu yeni amblemiyle piliç etinin sağlıklı beslenmeye olan etkisinin de altını çiziyor.

Keskinoğlu, ambalajlarında proteini ön plana çıkarıyor
Yumurtayı karton ambalajla markalı olarak paketlemek omega, selenyum gibi özellikli yumurtaları üretmek, parçalı piliç eti ürünlerini ambalajlı ve markalı olarak pazara sunmak gibi birçok yeniliği Türkiye’de gerçekleştiren ilk tavukçuluk markası olan Keskinoğlu ambalaj tasarımlarından ürün gamına kadar pek çok değişikliği hayata geçirdi. Piliç eti ve yumurta ürünlerinde yüzde 12 ile yüzde 19 arasında protein bulunan Keskinoğlu, vücudun sağlılı gelişmi için en önemli yapı taşı olan proteini de ambalajlarında ve iletişim faaliyetlerinde öne çıkarıyor. Keskinoğlu, bu amaçla tüm ürün ambalajlarında protein kaynağı ifadesiyle özel bir amblem ekledi. 

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.