Anasayfa » Haber » Espressolab’tan Sevgililer Günü kampanyası

Espressolab’tan Sevgililer Günü kampanyası

14 Şubat’ta Espressolab misafirlerine, sunduğu gerçek bir kahve kadar içi ısıtan gerçek bir cümle ile sesleniyor; “I Love You”.

2014 yılından bu yana, iyi kahveye olan tutkusunu tüm kahveseverlere sunmayı amaçlayan Espressolab, bu yıl sevgililer gününde sadece çiftlerin değil tüm bireylerin birbirine karşı olan sevgisini açığa çıkarmalarını sağlayan bir kampanya düzenliyor.

Espressolab, bu yıl 14 Şubat Sevgililer Günü’nün anlam ve önemine binaen, sevginin paylaşılarak çoğalacağına dikkat çekmeyi amaçlıyor. Marka, “I Love You” kelimesinin klişe olmadığına, bilhassa özgün ve derin anlamına atıfta bulunarak sevgililer gününe özel tasarlanan ve sınırlı sayıda üretilen bardakları, kahveleri, rozetleri ve Red Velvet kurabiyelerini “I Love You” cümlesi ile süsledi.

Sosyal Medya'da Paylaşın

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*

x

Check Also

Sektör Yetenek Avında yarışması için geri sayım başladı

Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB), Mili Eğitim Bakanlığı ve Metro Türkiye bünyesinde yer alan Gastronometro işbirliğiyle ...

“Türkiye, catering sektöründe Avrupa ortalamasının çok üzerinde yer alıyor”

Türkiye’de catering sektörü, istihdam ve iş hacmi anlamında büyük bir öneme sahip. Dünyada olduğu gibi ...

Şehir otelciliğinin başkentteki temsilcisi: Radisson Blu Hotel Ankara

Radisson Blu Hotel Ankara, 2004 yılında Ankara’nın en merkezi yerinde kapılarını açıyor. Otel, 10 kişiden 70 ...

Dünyanın en iyi otelleri belli oldu: Türkiye’den 9 otel listeye girdi

ABD merkezli iş dünyası ve ekonomi dergisi olan Forbes, dünyanın en iyi otellerini belirlediği araştırma ...

Kahve Dünyası’ndan portakal parçalı bitter dondurma

Kahve Dünyası, kış mevsiminin en sevilen lezzetlerinden portakalı, eşsiz bitter çikolatalı dondurmasıyla birleştirerek mükemmel bir ...